Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ο Τρύφωνας πάει στο σχολείο

     Ο Τρύφωνας, ο παπαγάλος, είναι ο ήρωας του  βιβλίου  "Τρύπωνας ο φαφαγάλος" της Άννας Κωσταλλά. Αυτός ο παπαγάλος μιλάει αλλά μπερδεύει το πι με το φι.
      Τα παιδιά εμπνευσμένα από το απόσπασμα του βιβλίου που διαβάσαμε στην τάξη, συνέχισαν με τη φαντασία τους την παρακάτω ιστορία.  (Το κομμάτι με τα κόκκινα γράμματα ήταν δοσμένο από το βιβλίο. Τα παιδιά μπορούσαν να συνεχίσουν από εκείνο το σημείο ή να ξεκινήσουν με δικό τους τρόπο.)

   Μια μέρα ο Τρύφωνας επισκέφτηκε την τάξη της Αλεξάνδρας.
- Κυρία, κυρία! Ένας παπαγάλος έξω από το παράθυρο! φώναξαν τα παιδιά.
Ήταν ο Τρύφωνας. Είχε κολλήσει το μουσκεμένο του ράμφος του πάνω στο κλειστό τζάμι και τα πανέξυπνα ζωηρά μάτια του ήταν καρφωμένα πάνω στη δασκάλα. Τα παιδιά σηκώθηκαν και συνέχισαν να φωνάζουν δυνατά στη δασκάλα.
- Ανοίξτε το παράθυρο, κυρία, να μπει μέσα!
Η δασκάλα άνοιξε το παράθυρο. Ο Τρύφωνας μπήκε μέσα και τίναξε τα φτερά του λέγοντας:
- Επχαριστώ! Έξω φούντιασα!
Τα παιδιά και η δασκάλα έμειναν άφωνοι. Ο Τρύφωνας κοίταζε ολόγυρα παραξενεμένος με την ξαφνική σιωπή. Αμέσως μετά τρελό πανδαιμόνιο φωνών ξέσπασε.
- Ακούσατε, κυρία; Αυτός ο παπαγάλος μιλάει! 
Η δασκάλα χαμογέλασε.
- Τι κάνεις εσύ εδώ;
- Εμένα η Καλλιόφη με στέλνει στο σχολείο γιατί φρέφει, λέει, να μορπωθώ!  Έχω σάκα, τετράδιο και γόμα.
- Μολύβι έχεις;
- Ναι, έχω κι αφαπτό.
    Τα παιδιά γέλασαν τόσο δυνατά, ώστε ακούστηκαν μέχρι το γραφείο της διευθύντριας. Έτσι δεν άργησε να ανοίξει η πόρτα και να μπει η διευθύντρια.
- Να φάρει η οργή! Μας φιάσανε! είπε ο Τρύφωνας.
- Τι γίνεται εδώ μέσα; Μάθημα ή πάρτι;
- Φάρτιιιι! πετάχτηκε ο Τρύφωνας.
- Ποιος είσαι εσύ;
- Το καναρίνι! 
- Το καναρίνι; Δε σου φαίνεται!
- Το ξέρω!
- Τότε γιατί το λες;
- Γιατί η Καλλιόφη μου είφε: Φες μου φοιος είναι ο πίλος σου να σου φω φοιος είσαι και εγώ σου είφα τον πίλο μου να μου φεις φοιος είμαι!
   Πνιχτά γέλια ακούστηκαν και η διευθύντρια έφυγε βροντώντας πίσω της την πόρτα.
   Τότε ο Τρύφωνας είπε:
- Επχαριστώ για την πιλοξενία! και βγήκε έξω στη βροχή τραγουδώντας.   
(Σταμάτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου